lördag 25 februari 2012

15 om 15 dagar

Har räknat ut att det är 15 dagar kvar tills jag fyller år, as skönt. Hoppas på att få en iPhone, är typ den enda på hela jordklotet som inte har en.... Tar seriöst livet av mig om jag inte får en!

Men jajaaaa, kul sista helg av lovet.. Gick ut och träffa Felicia en stund förut, drog och handla cola och så men hon skulle med bussen till Örebro 19:10 så nu sitter jag hemma och drygar vid datan..  Får inte dra till linde heller och vara med Sofie och Sebbe bara för att jag har varit där typ hela veckan.. Har as kul just nu, verkligen.. Har aldrig haft roligare! Ska väl gå ner i soffan och kolla på Melodifestivalen med familjen. Och äta upp allt deras godis osv, bara för att jag är fet. "hej jag är emo, vadårå!?"
Palla livet, hejdå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar