söndag 26 februari 2012

felåt..

Har inte haft så bra uppdatering på den här fula bloggen p.g.a. att jag inte har något speciellt roligt att skriva om? Va med Felicia igår iallafall, jaaaa vi är vänner igen. Drog till ica, handla godis & cola, sen vidare till picasso, tröck i oss en pommes tallrik, satt där ett tag osv.. Va hemma hos mig också, runt 19:00 blev vi hämtade av Linn och hennes mamma, fick skjuts ner till tempo, hahaha! Drog hem till mig typ halv 8 för att det va kallt. Hann inte göra så mycket för Felicia blev hämtad runt 8. MEN AJA, vi hade väl kul :)
Nu är klockan 07:15 och jag är faktiskt helt klar, typ... Ska bara platta mitt äckel hår... sen så! Efter skolan följer Felicia med hit för jag ska klippa henne, hehehehe.. Men ska avrunda här, ha en bra dag allihopaaaaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar